Căutare
0
Coşul meu

Livrare


TIMPUL DE LIVRARE:

– Livrare produselor comandate de pe www.foka.ro se va face in 1-3 zile lucratoare de la primirea comenzii, in functie de localitatea in care va aflati si rutele curierilor. Sambata si duminica nu sunt considerate zile lucratoare.

– In timpul perioadelor aglomerate din an (Black Friday, sarbatorile legale si perioadele de vacante), precum si in conditiile meteorologice nefavorabile timpul de livrare poate creste.


CUM SE FACE LIVRAREA:

Livrarea produselor se face la adresa specificata de catre client în formularul de comanda, momentan doar in Romania prin curierul partener.

In cazul in care un produs comandat nu se afla in stoc, o sa va anuntam cat mai repede posibil.

In cazul in care comandati mai multe produse nu garantam ca ele vor fi livrate toate in aceeasi cutie/ambalaj, ele putand sosi la dumneavoastra in pachete/colete diferita, nereprezentand un cost supliemntar al transportului.

Pentru Produsele care se afla pe site cu mentiunea STOC Furnizor perioada de livrare se poate mari. Exista posibilitatea ca furnizorul sa nu aiba stocurile actualizate si produsul sa nu fie in stoc.


METODE DE TRANSPORT:

Curier rapid – 1-3 zile lucratoare


COSTUL LIVRARII Prin Curier:

– 14.99 LEI

– GRATUIT – Pentru comenzile ce depasesc suma totala de 250 LEI


METODA DE PLATA:

– Ramburs – la primirea coletului

– Transfer bancar

– MobilPay


Garantia si returul produselor

Conform legii, termenul de returnare al produselor comandate online este de 14 zile lucratoare.

Inainte de a returna un produs, va rugam sa ne contactati la adresa contact@foka.ro, pentru a ne anunta ca doriti sa faceti un retur si ca urmeaza sa primim un colet din partea dumneavoastra.

Contravaloarea marfii returnate va fi platita catre client in maximum 30 de zile de la primirtea coletului si dupa ce se va/vor verifica produsul/produsele. Putem alege impreuna cu clientul si varianta unui voucher compensator pentru alte cumparaturi de pe site.

Atentie! Costul returului va fi suportat de catre clientul care doreste returnarea produselor.

Plata se va face prin trasfer bancar in contul pus la dispozitie de catre client. Se va returna exclusiv contravaloarea produselor, nu si costurile de livrare.

In cazul voucherului acesta se va trimite pe mail la adresa indicata de catre client.

La returnare, produsul trebuie sa aiba ambalajele initiale si sa nu fi fost folosit sau deteriorat. De asemenea, produsele vor fi returnate ambalate corespunzator pentru transport. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele venite neambalate pentru transport.

PENTRU ORICE PROBLEMA NE PUTETI CONTACTA LA NUMERUL DE TELEFON: 0746114505